top of page
Întrebări frecvente
  • Cine realizează produsele OldRoot?
    Produsele disponibile la noi în magazin sunt realizate în atelierul nostru. Din acest motiv, multe dintre obiectele disponibile pot sa fie ușor personalizate, iar nelămuririle cu privire la acestea sunt discutate direct cu producătorii.
  • Prețurile OldRoot
    În ceea ce privește calitatea, cel mai aspru critic al nostru, suntem noi. De aceea am renunțat într-o proporție de 90% la PAL. Calitatea o asigurăm producând în atelierul nostru toate produsele disponibile în magazin, astfel controlăm standardul execuției la fiecare pas. Menținem o calitate ridicata folosind MDF sau lemn masiv, vopsind produsele electostatic iar utilizând feroneria BLUM. Preferăm să folosim materiale mai scumpe dar care asigură un trai îndelungat al produselor, și o rezistență mare la intemperii. Totuși, scopul OldRoot este de a oferi prețul optim pentru produsele disponibile în magazin, iar pentru că nu putem să renunțăm la calitatea care ne definește, încercăm să producem obiecte de mobilier care să fie disponibile la diferite niveluri de preț. Diferențierea produselor se poate face fie printr-un design mai simplu, prin dimensiuni reduse sau prin înlocuirea unor elemente de depozitare cu altele mai puțin costisitoare de exemplu înlocuirea sertarelor cu polițe. Încercăm să obținem astfel produse compatibile cu cât mai mult clienți, nerenuntând la calitate.
  • Ce materiale folosiți?
    Folosim în special MDF melaminat și furniruit pentru obiectele de mobilier de serie. Produsele unicat sunt realizate adesea din lemn masiv (stejar, nuc, fag) dar și MDF brut îmbrăcat în furnir.
  • Care este timpul real de livrare?
    La fiecare comană, telefonăm clientul pentru a-i comunica timpul de livrare. În cazul in care se doresc modificari ale produsului, se prelungeste timpul de livrare cu 1-2 zile lucratoare, în funcție de numărul de comenzi existente. Toate detaliile se comunică telefonic și prin e-mail, astfel clientul știe statusul comenzii sale. Produsele care sunt marcate ca fiind unicate, se livrează în aceeași zi. Media timpului de livrare a mobilierului este de o săptamană, însă din cauza unor factori externi ce pot să apară, la check out, perioada de livrare afișată este de 10-14 zile. Comunicarea cu clientul se face de la confirmarea comenzii, până la livrarea acesteia.
  • Garantia produsului
    Pentru a beneficia de garanția produselor trebuie sa faceti dovada comanzii, fapt pentru care factura emisa de noi catre dumneavoastră este suficienta. Pentru orice fel de problema intampinate cu produsul, indiferent de motiv, ne puteti contacta pentru a rezolva problema. Mai multe detalii gasiti la sectiunea Garantii.
  • Produsul meu a ajuns cu defect. Ce fac?
    În cazul în care produsul comandat de dumneavoastră ajunge cu defect, vă rugăm să ne contactați pentru a stabili metoda de rezolvare. Putem trimite din nou produsul, iar pentru cel cu defect ajuns la dumneavoastră facem comanda de ramburs sau vă putem restitui suma aferentă comenzii în cazul în care nu mai doriți produsul.
bottom of page